Dolaşım Sisteminin Sağlığının Korunması için Yapılması Gerekenler

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Dolaşım Sisteminin Sağlığının Korunması için Yapılması Gerekenler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Ziyaretçi

    Dolaşım Sisteminin Sağlığının Korunması için Yapılması Gerekenler





  2. 2
    Ziyaretçi





    Cevap: Dolaşım sisteminin sağlığı için;
    1-Ayakkabı iplerini ayak bileğine bağlamamalıyız.
    2-Fazla ayakta kalmamalıyız
    3-Dengeli beslenmeliyiz.
    4-Fazla yağ tüketmemeliyiz.
    5-Sigara içmemeliyiz.
    6-Alkol tüketmemeliyiz.
    7-Kan vermeliyiz çünkü kanımız temizlenir.







  3. 3
    Ziyaretçi
    Kalp ve damarlarda görülen rahatsızlıklar diğer doku ve organları da olumsuz etkiler.Kalp krizi kalbi besleyen damarları daralması veya tıkanması sonucu oluşur.Kalp yeteri kadar kna alamasa ağrı yapar.Ağrılar kalp bölgesinden ani nöbetler halinde başlayarak omuza ve sağ kola doğru yayılır.Kalp krizi damar sertliği,kalp yağlanması ve kalp kası iltihaplanmasına yakalanan insanlarda daha çok görülür.Krizin ortaya çıkmasında tütün,çay,kahve ve alkolün etkisi fazladır.Fazla ayakta kalma sonucu toplardamar kapakçıkları gücünü kaybederek kan kalbe doğru yeterli oranda akmaz.Toplardamar genişler ve içinde kan akışı durur.Yaş ilerledikçe dengesiz beslenmeye paralel olarak damarlığın esnekliği azalır.Damar yüzeyini kalsiyum tuzları ve yağlar yapışarak damarı daraltır.Bunun sonucu beyin ve kalp yeterli beslendiğinden çeşitli arızalar ortaya çıkar.







  4. 4
    Ziyaretçi
    günde en az yarım saat koşmak
    zararlı yiyceklerden uzak durmak
    stresten uzak durmak

  5. 5
    Ziyaretçi
    Dolaşım sistemimizin sağlığını korumak için şunlara dikkat etmemiz gerekir;

    Lifli besinler tüketmeliyiz
    Kabuklu yenebilecek meyveleri kabuklarını soymadan yemeliyiz, örneğin elma gibi
    Organik beslenmeye dikkat etmeliyiz
    Spor yapmayı hayatımızın bir parçası olarak kabul etmeli ve düzenli spor yapmalıyız
    Alkol, sigara ve aşırı çay kahve tüketiminden uzak durmalıyız
    Fazla tuz tüketmemeye dikkat etmeliyiz
    Asitli içeceklerden uzak durmaya çalışmalıyız
    Yağlı ve nişastalı yiyecekler vücudumuzu kötü etkiler uzak durmalıyız
    Dolaşım sisteminin sağlığını korumak için düzenli ve dengeli beslenmek
    Temiz hava almak
    Alkol, sigara gibi zararlı alışkanlıklardan uzak durmak gerekir.
    Katı yağ içeren besinler damarların iç yüzeylerinde damar sertliğine neden olur. Damar sertliğinden korunmak için katı sağlı yemekler yerine sıvı yağlı yemekler tercih edilmelidir
    Aşırı dar giyecekler dolaşımı engeller. Bu nedenle kalbin rahat çalışabilmesi için dar giysiler giyilmemelidir. Çorap lastiklerin ve kemerlerin sıkı olmamasına dikkat edilmelidir.

  6. 6
    Ziyaretçi
    teşekkürler gerçekten çok yardımcı oldunuz sayenizde 100 aldım.tekrar sağolun.

  7. 7
    Ziyaretçi
    yani bunda 100 alaacak ne varki ama yinede tebrikler gerçekteb güzel bir SİTEYMİŞ çok beğendim

  8. 8
    Ziyaretçi
    bol bol spor yapmalıyız ama yaşımıza uygun spor yapmalıyız
    stres yapmamalıyız
    yağlı yiyecekler yememeliyiz
    alkol ve sigara tüketmemeliyiz
    meyve ve sebze yemeliyiz
    kan bağışı yapmalıyız
    fazla tuz tüketmemeliyiz
    düzenli beslenmeliyiz
    taze şeyler yemeliyiz
    asitli içecekler içmemeliyiz

  9. 9
    Ziyaretçi
    teşekür ederiz gerçekten çok yardımcı oldun güzel internetcik

  10. 10
    Ziyaretçi
    Gunde en az 30 dakika kos
    kan vermeliyiz
    Kotu etkilerden uzak durmalıyız
    temiz hava

  11. 11
    Ziyaretçi





    Kalp ve damarlarda görülen rahatsızlıklar diğer doku ve organları da olumsuz etkiler.

  12. 12
    Ziyaretçi
    Gerçekten bende sevdim şu anda yazıyorum çok güzel ya

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... SonuncuSonuncu
dolaşım sisteminin sağlığını korumak için neler yapmalıyız,  dolaşım sisteminin sağlığını korumak için yapılması gerekenler,  dolaşım sisteminin sağlığı için neler yapmalıyız ,  dolaşım sistemi sağlığını korumak için neler yapmalıyız,  dolaşım sisteminin sağlığı
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 3 kişi