Gta kızı eve atma hilesi

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Gta kızı eve atma hilesi ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    Ziyaretçi




    bu nu yapmak için bütün görevlerinin bitmesi gerek sonra haritada kalp işareti var o eve gidip cama molotof kokteyi atıyorsun sonrada söndürüyorsun oraya kırmızı bi daire var araba alıp orda duruyorsun kız gelip arabana biniyor haritada bardak işareti gösteriyor oraya giriyon içki içiyorlar sonrada eve bırakıyon kızı seni kahve içmeye davet ediyor kabul edip iceri girdiginde kıza basıyorsun

  2. 14
    Ziyaretçi
    abi kızı bara götür. sonra kız eve gitmek istiyo. sonra kahve içelim diyo.
    (y)düğmesine bas







  3. 15
    Ziyaretçi
    aynen gta san andears kız atmak için y ye basın kız arabaya geliyor







  4. 16
    Ziyaretçi
    arkadaşlar br araba bulup binin ondan sonra bir kız bulup yanına gidin o size bakıp birşeyler diyo siz Y tuşuna basın arabaya biner sonra onu dağa mağa yani ıssız bir yere götürün ve sonra yapıyorlar kamera göstermiyor.

  5. 17
    Ziyaretçi
    Ya olum ben arabaya atıyom ama eve gelmiyo bide ohdude yaz helikopter geliyo

  6. 18
    Ziyaretçi
    arkadaşım bizde okadarını bilioz aracaya bindirip y harfine bastıgında işte orda bi şey oluyo ama ben süperman diye birinin videosunu izledim kkızla ilişki kuruyo s harfiyle ilgili bi şey yapıyo biz onu arıyoruz

  7. 19
    Ziyaretçi
    arabalar,hepsi,yanan,gelme,hilesi,yada,düymede,olu r,

  8. 20
    Ziyaretçi
    Fannymagnet yazıyoruz eve giri yoruz kızda bizimle eve giriyo

  9. 21
    Ziyaretçi





    Arkadaşım bende öyle yaptım olmadı yalan söylüyolar

  10. 22
    Ziyaretçi
    arkadaşlar olmuyo eve kızı modla atabiliyon bişey okudum arkadaşın dede gimi zor ama çok yere giecen

  11. 23
    Ziyaretçi
    ama siz artık bunu biliyorsanız kızla nasıl öpüşülüyor

  12. 24
    Ziyaretçi
    özür dilerim ama ben sizin dedinizden hiç bir şey anlamadım çok hemde çok saçma bir şey dediniz

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
gta san andreas kızı eve atma,  gta san andreas hileleri kızı eve atma,  gta san kızı eve atma hilesi,  gta san andreas karıyı eve atma hilesi,  gta san andreas kızı eve atma hilesi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 153 kişi