Gta türk hileleri 9.999.999 para hilesi: lkjherml yama hilesi

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 3567 SonuncuSonuncu
Yudumla ve Soru(lar) ve Cevap(lar) Bölümünden Gta türk hileleri 9.999.999 para hilesi: lkjherml yama hilesi ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    Ziyaretçi




    ben bi anlam veremedim düzgün yazın da anlayalım :)

  2. 62
    Ziyaretçi
    super trrhytupatinajhati yaz sewgilin geliyo

  3. 63
    Ziyaretçi
    polisleri götürmenin kısa yolu tab ile w ya aynı anda basman yeterli

  4. 64
    Ziyaretçi
    Arkadaşlar moto bisikletleuça bilirsiniz ben size getanin butun gprevlerini yaptigima yemin ederim moto bisikleti büyük artı duymesine basin ordan ucar boyle para kazanabilirsiniz akilli olun kafanizi kulanin

  5. 65
    Ziyaretçi
    admin cok saol gercekzen işe yarıyo

  6. 66
    Ziyaretçi
    Sağolun kolaymış ya sayenizde tüm evleri aldım filim sütüdyosu falan

  7. 67
    Ziyaretçi
    grıpıseverythıng - araba shıft e basınca zıplar

  8. 68
    Ziyaretçi
    ya of 276 bin yaptım kaydetdim kaydede kaydede yaptım sonra kaydettim attı oyundan giriyom 1 dk oynuyom donuyo geziyom motorla

  9. 69
    Ziyaretçi
    Ben panzer hilesini zaten biliyordum fakat uzun süreli kullanamıyorum panzeri en fazla 5 dakika falan. Bir sürü para elde etmişken oyun hata verip kapatıyor her defasında. Bu yüzden başka bir para kazanma yolu buldum. Bu da ''v'' tuşuna basılı tutuyorum ve eli silahlı insanlar düşüyor ve birbirlerini vurmaya başlıyorlar. Yaklaşık 1 dakika kadar basılı tutuyorum etraf para doluyor ve paraları topluyorum. 3-4 sefer böyle yapınca yaklaşık 20.000 civarında para elde edebiliyorsunuz. :)

  10. 70
    Ziyaretçi
    Nerede peki o yer söyle bende alim ben oyunda milyonarim.

  11. 71
    Ziyaretçi
    Evet Kardeşim Sadece Grand Theft Auto Vice City De Geçerli Bir Trainer +10 Özellik Ekliyor ve 9999999 Para Veriyor $

  12. 72
    Ziyaretçi





    Gta Türk paraşüt şifresi

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 3567 SonuncuSonuncu
gta türk hileleri,  gta türk para hilesi,  gta türk şifreleri,  gta para hilesi,  gta türk para şifresi
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 486 kişi